Enjin Pencari

Horoskop dan Anda (November)

Ramalan zodiak Anda Bulan Ini


Aries
(Mar. 21- April 20)
Bulan ini anda akan berdepan dengan situasi berkaitan kanak-kanak.

Hari Paling bertuah Anda: Khamis


Taurus
(Apr. 21- may 21)
Bulan ini cuba jimatkan perbelanjaan. Jangan boros berbelanja. Anda akan dapat ia bawa banyak kebaikan. Lagi satu sekiranya anda guris perasaan sesiapa jangan pergi begitu saja. Tunjukkan keberanian anda untuk minta maaf dan mengaku kesilapan. Mudah saja!
Hari bertuah anda: Sabtu

Gemini
(May 22-June 21)
Buat sesuatu untuk membelai diri sendiri. Berhati-hati dengan orang asing. Jika anda bekerja cuba jadi profesional dan ketepikan soal perasaan.
Hari bertuah anda: Isnin

Cancer
(June 22-July 22)
Anda akan belajar banyak perkara baru sekiranya anda lebih mendengar. Luangkan banyak masa dengan keluarga. Seseorang sedang menaruh minat pada anda..
Hari paling bertuah: Selasa

Leo
(July 23-Aug 22)
Persahabatan anda mengalami masalah bulan ini disebabkan wang. Anda tidak perlukan lakukan semuanya sendiri. Belajar minta bantuan orang lain.

Hari paling bertuah: Sabtu

Virgo
(Aug. 23 -Sept. 23)
Peraturan memang susah mahu dilalui dalam hidup. Anda akan hadapi masalah dengan keluarga. Namun cinta jarak jauh anda akan berputik kembali. Siapa si dia tu?

Hari paling bertuah: Sabtu

Libra
(Sept. 24 -Oct. 23)
Sanak saudara lebih mudah mungkin akan merujuk anda untuk mendapatkan pengetahuan tertentu. Jangan lokek ilmu. Banyak senyum dan ketawa.

Hari paling bertuah: Sabtu

Scorpio
(Oct. 24 - Nov. 22)
Utamakan keselamatan. Belajar daripada kecuaian anda bagi mengelakkan perkara buruk.

Hari bertuah anda: Rabu

Sagittarius
(Nov. 23 -Dec. 21)
Jangan cepat menilai kulit daripada isi. Buka minda anda. Cuba berbaik dengan semua orang. Usah anda dimalukan. Anggapnya sebagai gurauan.

Hari paling bertuah: Sabtu

Capricorn
(Dec 22.- Jan. 20)
Pergi beli belah bulan ini. Anda perlukan baju dan imej baru. cuba korek tips dari teman yang anda kagumi tentang fesyen terbaru.
Hari bertuah anda: Rabu


Aquarius
(Jan. 21.- Feb. 19)
Perbaiki komunikasi anda. Cuba perhati kawan-kawan yang berkarisma. Lihat cara mereka senyum atau berdiri. Cuba tiru kalau boleh. Anda akan lebih yakin.
Hari paling bertuah: Selasa

Pisces
(Feb. 20-Mar. 20)
Perangai panas baran anda semakin teruk. Minta nasihat daripada orang yang lebih tua. Kepada yang gemar menyorokkan diri dalam bilik, keluar berjalan-jalan hirup udara segar atau cuba buat sesuatu yang baru. Sesuatu yang hebat menanti anda!

Hari paling bertuah: Isnin

No comments:

Post a Comment